Projects / clients / work / references

STRATKOM
Franci Zavrl and
dr. Dejan Verčič

Stratkom

Mercator

z največjim trgovcem že 15 let (pa razložim kaj sem delal v raznih obdobjih za Mercator)

Mercator

z največjim trgovcem že 15 let (pa razložim kaj sem delal v raznih obdobjih za Mercator)

Mercator

z največjim trgovcem že 15 let (pa razložim kaj sem delal v raznih obdobjih za Mercator)

Mercator

z največjim trgovcem že 15 let (pa razložim kaj sem delal v raznih obdobjih za Mercator)

Franci Zavrl in dr. Dejan Verčič

Mercator

z največjim trgovcem že 15 let (pa razložim kaj sem delal v raznih obdobjih za Mercator)

Mercator

z največjim trgovcem že 15 let (pa razložim kaj sem delal v raznih obdobjih za Mercator)

Mercator

z največjim trgovcem že 15 let (pa razložim kaj sem delal v raznih obdobjih za Mercator)

Mercator

z največjim trgovcem že 15 let (pa razložim kaj sem delal v raznih obdobjih za Mercator)

Skupina za strateško komuniciranje

Stratkom je elitna skupina izkušenih strokovnjakov za vsa področja strateškega komuniciranja: odkrivanje, osmišljanje in upravljanje odnosov s ključnimi déležniki, krizno komuniciranje, vodenje komunikacijskih kampanj, upravljanje tém in pomenotvornih procesov.

Ključni člani skupine imajo vsak več kot petindvajset let izkušenj iz dela v polju, učenja in treniranja vodilnih ekip v različnih oganizacijah, od podjetij do vlad in nevladnih nepridobitnih organizacij. Združujemo znanje, izkušnje in zavzetost, hkrati pa vzgajamo nove kadre za prihodnost.

Osmišljanje

Poslušamo in raziskujemo, da lahko razumemo in napovedujemo. V kaosu iščemo red in smisel, ki klientom pomaga napredovati v muhastem, negotovem, kompleksnem in dvoumnem (VUCA) svetu.

S komuniciranjem spodbujamo spremembe, pa naj gre za rast in razvoj, preoblikovanje, prevzemanje ali združevanje.

  • Sodelujemo pri oblikovanju videnja, poslanstva in komukacijske strategije.
  • Soustvarjamo sporočila in strategije sporočanja.
  • Vzpostavljamo sisteme za spremljanje družbenega in medijskega okolja.
  • Spremljamo kakovost komuniciranja in ga primerjamo z najboljšimi.
  • Razvijamo procese učenja, ki izboljšujejo komuniciranje in delovanje.

Mreženje

Ljudje in organizacije živimo in delamo v mrežah. Meje v glavah, med sodelavci, organizacijami in njihovimi okolji, državami in tako naprej ovirajo prosti pretok idej, ljudi, storitev, izdelkov in kapitala, ki omogočajo rast in razvoj.

S komuniciranjem povezujemo zainteresirane v iskanju vzajemne koristi v državi in preko njenih meja. Sodelujemo z najboljšimi sorodnimi skupinami po vsem svetu.

  • Povezujemo déležnike za mehčanje družbenih procesov, zniževanje konfliktov in pospeševanje sodelovanja.
  • Omogočamo vstopanje v Slovenijo ali širjenje preko njenih meja.
  • Z dolgoletnimi izkušnjami v mnogih panogah in več državah spodbujamo prekopanožno in čezmejno zavezništvo in združevanje.
  • Enostavno povezujemo prave ljudi v civilni družbi, gospodarstvu in politiki.
  • Razvijamo procese učenja, ki izboljšujejo komuniciranje in delovanje.

Vpliv

Strateško komuniciranje je namensko in načrtovano komuniciranje za doseganje organizacijskih namenov in ciljev. Skupina Stratkom svojim naročnikom pomaga smiselno vplivati na njihova okolja in se upirati neželenim vplivom od drugod.

Ni vplivanja brez komuniciranja in namen strateškega komuniciranja je povzročati spremembe v tarčnih skupinah želeni smeri.

  • Ustvarjanje, spreminjanje in utrjevanje prepričanj, stališč in vedénja.
  • Omogočanje in spodbujanje zavzetosti med različnimi déležniki (zaposleni, dobavitelji, regulatorji, kupci...).
  • Javno zagovorništvo in mobilizacija zavezniških združenj.
  • Spremljanje in upravljanje javnih tém.
  • Krizno komuniciranje in vzdržni razvoj.

Franci Zavrl, direktor

Franci Zavrl ima več kot dvajset let izkušenj s področja novinarstva, odnosov z javnostmi in marketinga. Kot svetovalec sodeluje z vodilnimi regionalnimi podjetji. Specializiran je predvsem za odnose z mediji in korporativno komuniciranje.

Po izobrazbi je univerzitetni diplomirani psiholog ter pogosto vabljen predavatelj s področja odnosov z javnostmi in komunikacijskega menedžmenta doma in v tujini. Med drugim tudi nekdanji urednik Mladine, ustanovitelj Slovenske tiskovne agencije in Pristopa ter član legendarne četverice JBTZ. Danes je direktor svetovalskega podjetja Stratkom.

Franci Zavrl je začel svojo karierno pot na novinarskem področju. Najprej je delal kot odgovorni urednik na radiu Študent in med leti XXXX tudi kot odgovorni urednik vodilnega političnega slovenskega tednika Mladina.

Novinarsko delo je zapustil leta 1989, ko je soustanovil Mednarodno tiskovno središče in v nadaljevanju komunikacijsko skupino Pristop, kjer je bil solastnik in med leti xxxx do xxxx tudi direktor te skupine, ki jo je popeljal vse do najvišjih stopničk. Skupina Pristop je v tem obdobju postala vodilna slovenska agencija in ena od ključnih regionalnih skupin na področju strateškega svetovanja, oglaševanja in odnosov z javnostmi. Za svoje delo so sodelavci agencije prejeli najvišja strokovna priznanja doma in po svetu. Franci Zavrl je ostal v skupini Pristop do leta 2013, ko je ustanovil sedanje podjetje Stratkom.

Posebej vidno je delovanje Francija Zavrla tudi na družbenem področju. Leta 1988 je bil član znamenite »četverice JBTZ« in v tem obdobju aktivno deloval na področju demokratizacije političnega prostora.  Kasneje se je aktivno vključil v delovanje na področju športa in postal podpredsednik NK Olimpija. Njegova prizadevanja so pripomogla, da je klub iz 5. Nogometne lige prešel v 1. Nogometno ligo in požel številne šprtne uspehe. Svoje delo na področju športa nadaljuje vse do danes kot podpredsednik Slovenske nogometne zveze, kjer je še posebej vidna kandidatura predsednika SNZ za predsednika Evropske nogometne zveze Uefa.

Ekipa Stratkom

Melita Joželj

mag. Melita Joželj,
pomočnica direktorja

Melita Joželj ima več kot petnajst let izkušenj na področju odnosov z javnostmi. Kot svetovalka korporativnega komuniciranja sodeluje z večjimi slovenskimi in mednarodnimi podjetji. Specializirana je predvsem za odnose z mediji, krizno komuniciranje in korporativno komuniciranje.

Jože Špiljak

Jože Špiljak,
svetovalec

Jože Špiljak ima več kot deset let izkušenj na področju korporativnega komuniciranja. Kot svetovalec je v svoji karieri sodeloval z večjimi slovenskim podjetji, kot tudi mednarodnimi korporacijami. Specializiran je za odnose z mediji, interno komuniciranje in korporativno komuniciranje.

Marika Jevnišek

Marika Jevnišek,
vodja pisarne

Marika Jevnišek vodi pisarno Stratkom, kjer skrbi za nemoteno delovanje delovnih procesov.

Amadeja Kavšek

Amadeja Kavšek,
asistentka

Amadeja Kavšek je asistentka na Stratkomu, specializirana za odnose z mediji.

Skupina za strateško komuniciranje

 

Stratkom je elitna skupina izkušenih strokovnjakov za vsa področja strateškega komuniciranja: odkrivanje, osmišljanje in upravljanje odnosov s ključnimi déležniki, krizno komuniciranje, vodenje komunikacijskih kampanj, upravljanje tém in pomenotvornih procesov.

Osmišljanje

Poslušamo in raziskujemo, da lahko razumemo in napovedujemo. V kaosu iščemo red in smisel, ki klientom pomaga napredovati v muhastem, negotovem, kompleksnem in dvoumnem (VUCA) svetu.

MREŽENJE

Ljudje in organizacije živimo in delamo v mrežah. Meje v glavah, med sodelavci, organizacijami in njihovimi okolji, državami in tako naprej ovirajo prosti pretok idej, ljudi, storitev, izdelkov in kapitala, ki omogočajo rast in razvoj.

VPLIV

Strateško komuniciranje je namensko in načrtovano komuniciranje za doseganje organizacijskih namenov in ciljev. Skupina Stratkom svojim naročnikom pomaga smiselno vplivati na njihova okolja in se upirati neželenim vplivom od drugod.

Reference

Ključni strokovnjaki Stratkoma so sodelovali z mnogimi največjimi slovenskimi podjetji (Krka, Lek, Mercator, NLB, Petrol, SKB banka, Zavarovalnica Triglav...), mednarodnimi podjetji (Novartis, Microsoft), predsedniki držav, vlad, ministri, ministrstvi in organizacijami v njihovi sestavi v šestih državah, mednarodnimi organizacijami (Komisija EU, Svetovna banka, UNDP) in nevladnimi nepridobitnimi organizacijami.
 

Znanje

 

Stratkomovi strokovnjaki so sodelovali pri rojstvu sodobnega strateškega komuniciranja v Sloveniji in Evropi. Pred ustanovitvijo Stratkoma so ustvarili največje slovenske agencije na področjih digitalnega komuniciranja, klipinga in analize medijev, korporativnega založništva, medijskega načrtovanja in zakupa, odnosov z javnostmi, oglaševanja. Napisali so osem knjig in več sto člankov.

knjige

Vodstvo

 

Franci Zavrl, partner in direktor

Franci Zavrl ima več kot petindvajset let izkušenj s področja novinarstva, odnosov z javnostmi in marketinga. Kot svetovalec sodeluje z vodilnimi regionalnimi podjetji. Specializiran je predvsem za odnose z mediji in korporativno komuniciranje.

Dejan Verčič, partner in direktor za znanje

Dr. Dejan Verčič ima več kot petindvajset let izkušenj na področju komunikacijskega raziskovanja in svetovanja. Je tudi redni profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani.